Odbiorca skupia się na realizacji jednego, konkretnego działania, na one page’u można łatwo zmieniać treści, bez wiedzy programistycznej, nie ma tutaj elementów, które rozproszą uwagę potencjalnego klienta.
Jest to wizytówka internetowa składająca się z jednej podstrony, na której przedstawione są najważniejsze informacje, takie jak: główny komunikat. Krótko charakteryzujemy naszą działalność, skrótowo opisujemy naszą działalność oraz wypisujemy dane kontaktowe wraz z formularzem kontaktowym.
Do kogo kierowana jest oferta?
– nie masz strony www, a potrzebujesz szybkiego i skutecznego narzędzie do wypromowania się w internecie czy wsparcia kampanii AdWords lub Facebook,
– masz ograniczony budżet,
– Twoja oferta nie jest rozbudowana,
– masz stronę, ale potrzebujesz, by była bardziej przejrzysta i skupiała się na jednym celu,
Dobry One page skupia uwagę odbiorcy na konkretnym działaniu, ponieważ brak na nim zbędnych elementów, które mogłyby ją rozproszyć. W przeciwieństwie do pełnych stron internetowych, one page nie posiada dodatkowych zakładek czy menu. Ma przede wszystkim przejrzysty wygląd i jeden jasno określony cel.
Z dobrym one page’m osiągniesz zamierzony cel marketingowy!
Jak działamy?